E-usługi

Uzyskanie odszkodowania dotyczącego szkód komunikacyjnych, szkód osobowych oraz majątkowych związanych z utrzymaniem dróg

Opis usługi

Usługa umożliwia złożenie drogą elektroniczną roszczenia szkody komunikacyjnej, osobowej lub majątkowej.

Wymagane dokumenty

  1. Wypełniony formularz wniosku roszczenia szkody.
  2. Kopia faktury za naprawę szkody.
  3. Kserokopia dowodu rejestracyjnego.
  4. Dokumentacja fotograficzna.
  5. Notatka policyjna z określeniem przyczyn zdarzenia.
  6. Szkic sytuacyjny z miejsca zdarzenia.

Odbiorca usługi

Obywatel, Przedsiębiorca, Administracja

Termin załatwienia sprawy

Wniosek o odszkodowanie zostaje wysłany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie do ubezpieczyciela w ciągu 7 dni od jego złożenia. Ubezpieczyciel, po rozpatrzeniu sprawy podejmuje decyzję odnośnie wypłaty odszkodowania.

Opłaty

Brak

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Podstawa prawna

Nie dotyczy



Przejdź do elektronicznego formularza złożenia wniosku - szkoda komunikacyjna

Przejdź do elektronicznego formularza złożenia wniosku - szkoda majątkowa